Idősbarát Újbuda

Budapest Főváros XI. Kerület Újbuda Önkormányzatának honlapja
  |  
A+   A-
  |     |  
április 19. péntek, Emma

Ön regisztrált már az idei év utolsó szenior álláskeresőket támogató eseményére?

Helyszín: Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.

1113 Budapest, Hamzsabégi út 60. II. emelet 7-es terem

Tisztelt Szenior Álláskeresők!


Bizonyára Ön is olvasta az Újbuda újság legfrissebb, megjelent számában az alábbi nyílt eseménnyel kapcsolatos felhívásunkat. Ha nem, kérjük olvassa el figyelmesen; jelentkezzen és vegyen részt az álláskeresést támogató rendezvényünkön.

Önkormányzatunk, az Újbuda 50+ Program és az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. Állásközvetítői Irodájával közös szervezésben

2016. december 20-án (kedd) 11.00-kor

NYÍLT NAP-ot tart,

melyre ezúton szeretettel meghívjuk.

Helyszín: Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.

1113 Budapest, Hamzsabégi út 60. II. emelet 7-es terem.


A rendezvényre szeretettel várjuk az Újbudán élő 50. életévüket betöltött álláskereső polgárokat. Az Újbuda 50+ Program és az Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft. Állásközvetítői Irodájának jövő évi programjai, tanfolyamai (pl. önéletrajz írás, angol, számítástechnika), tréningjei ismertetése mellett lehetőség nyílik az Állásközvetítő Iroda munkatársaival személyes kapcsolatfelvételre, és egyéni tanácsadásra történő jelentkezésre.

Bízunk benne, hogy megkeresésünkkel felkeltettük érdeklődését és számíthatunk személyes megjelenésére, segítve ezzel is mielőbbi sikeres elhelyezkedését.

A rendezvény védnöke: Dr. Hoffmann Tamás Újbuda polgármestere

Köszöntőt mond: Dr. Molnár László Újbuda alpolgármestere


A rendezvényen korlátozott számban lehet részt venni ezért kérjük, hogy részvételi szándékukat jelezzék felénk az ujbudaiallasok@gmail.com email-címen, a 06-1-781-7063 vagy a 06-70-332-2400 telefonszámon, vagy személyesen a Budapest XI. kerület Baranyai utca 2.- Fehérvári utca sarkán lévő irodánkban legkésőbb 2016. december 16. napjáig.


Üdvözlettel:

Újbuda Prizma Közhasznú Nonprofit Kft.

Újbuda 50+ Program